Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


The Sims 3™

Hivatalos Cikk - Üdvözöl a The Sims 3 csapata!

Mialatt tegnap éjszaka a vonaton ültem, elgondolkodtam a The Sims 3 egyik újdonságán, a személyiségjegyeken. Ezek a személyiség atomjai, melyeket hozzárendelhetsz simedhez. Komplex jellemeket alkothatsz ezek kombinálásával. Számos jegy közül válogathatsz, mint például kedves, munkamániás, sportos, kleptomániás, csábos, romantikus, szerencsés és még sorolhatnám. Nem akarom az idődet rabolni, de megpróbálom röviden elmagyarázni mire is jók ezek. Amikor személyiségjegyekkel megáldod simedet, a sim ehhez méltóan fog viselkedni, sőt a megjelenésére is hatással lesz. Egyedi viselkedésük, kívánalmaik és előnyeik lesznek.  Elkezdtem gondolkodni az emberek megjelenésén. Milyen lenne személyiségük a The Sims 3-ban. Fejben elkezdtem jellemvonásokat hozzájuk képzelni. Vajon megalkothatnám személyiségüket a The Sims 3-ban? Mi a helyzet a saját személyiségemmel? Átgondoltam, hogy magam at milyen személyiségjegyekkel ruháznám fel. Elgondolkoztam, hogy vajon a feleségem mit választana nekem. Felnevettem, biztos, hogy nem ugyanazt a simet állítanánk össze... Nem is mondok többet, de ha van humorérzéked, egy jót fogsz szórakozni. 
Üdvözöl a The Sims 3 csapata!  Ez az első olyan blog, melyben mi, a fejlesztők beszélünk arról, hogy pontosan mit is készítünk, hogyan építjük fel azt és további történeteket mesélünk.

Hazaérkezésemkor elhatároztam, hogy kiderítem, mit is gondol rólam a feleségem. Megkértem, hogy alkosson meg engem a játékban. Mondtam neki, hogy valósághűen ábrázoljon, nem kell semmi ferdítés. Be kell vallanom, kellemes meglepetés volt, amit összerakott.  Azt mondta, hogy egyik személyiségjegynek a "nehezen leköthető" lehetőséget választaná, ami nem volt nagy meglepetés. "Sportos" személyiségjeggyel is felruházott, mert sokat szoktam biciklizni. Azt is mondta, hogy "humoros" vagyok. Ekkor már kezdtem eltelni magammal... de felhozta a hiúságomat, és visszatértem a valóságba.

Összességben jókat választott, de lehet, hogy azt akarta, jobban érezzem magam. Aztán elkezdett játszani a sim hasonmásommal, de egy kicsit rosszul bánt vele.  A személyiségjegyek rendszere a történet mesélésről szól, legyen az nevetséges, új, csintalan vagy szívhezszóló. Sim hasonmásomat ki is rakom a The Sims 3 oldalra, hogy megszemlélhesd. Majd meglátjuk, hogy jellemvonásai milyen sorsot szánnak neki a játékban.

Ha legközelebb egy forgalmas helyen találod magad, képzeld, hogy az emberek mind simek. Próbáld kitalálni személyiségjegyeiket, vagy használd fantáziátokat. Figyeld őket, és hagyd, hogy a humor és a dráma hatalmába kerítsen. Biztosíthatlak, hogy mosolyra fog fakasztani és felkészít a The Sims 3 fogadására.  Csak ne áruld el senkinek sem, hogy mire gondolsz... maradjon ez a mi titkunk.  Hamarosan még több történettel jelentkezünk! Ben

Hivatalos Cikk - Vágyakról és élethosszig tartó boldogság

Hello, simsesek! Talán még emlékeztek rám a The Sims 2 kiegészítőkkel kapcsolatos csevegésekből és bejegyzésekből. Most a The Sims 3-on dolgozom és ma a The Sims 3-ban található vágyakról és az élethosszig tartó boldogságról mesélek nektek.

A vágyak a The Sims 3 egy új megoldása, mely igen sokféle választható kívánságot biztosít számodra - olyan kívánságokat, melyek boldoggá teszik simjeidet s rábírják őket arra, hogy jóféle rövid és hosszú távú célokért, illetve jutalmakért dolgozzanak. Megígérheted simednek, hogy segítesz neki egy vágy elérésében, de persze dönthetsz úgy is, hogy elveted azt. Egy beígért vágy beteljesítése elégedettséggel tölti el simedet, és élethosszig tartó boldogság pontokat biztosít neki. És mi haszna ez utóbbinak, kérdezheted. Ezen élethosszig tartó boldogság pontokból szerzett jellemvonásokat vehetsz simednek, az elégedettség pedig gondoskodik arról, hogy jó legyen a hangulata! A szerzett jellemvonások hasonlítanak azokra a jellemvonásokra, amikről Ben már mesélt nektek, azzal a különbséggel, hogy ezek extra előnyök: elérhetővé teheted és megvásárolhatod őket. Van köztük időtakarékosságot (Acélhólyag: van itt olyan, aki ne szeretné, ha soha többé nem kéne pisilnie?) és pénzügyi takarékosságot segítő előny (Alkudozó: minden vásárlásodat olcsóbban megúszod), sőt, akadnak extrémebb jellemvonások is (Kapuzárási pánik: a tempóváltás jegyében változtasd meg eddig állandónak hitt vonásaidat, tedd őket jobbá, rosszabbá vagy egyszerűen csak mássá!) Több mint húszféle szerzett jellemvonásból választhatsz!

Hát, ez lett volna a fejlődés gyors áttekintése. Íme, milyen stílusban játszom én a vágyakkal:
Amikor vágyakkal játszom, olyan dolgoknak tekintem őket, amiket a simem tenni vagy elérni szeretne, és amiknek az elérésében én segíthetek neki. A vágyak kis (vagy nagy) célok, melyekkel simem napi teendői végzése közepette szembesül. Reggel arra ébred például, hogy "palacsintát szeretne sütni" - ez a vágya, mert a palacsinta a kedvenc étele. Később, a munkahelyén aztán feltámad benne a vágy arra, hogy "léptessék elő", vagy "fejlessze egy jártasságát". Munka után ellátogathat a parkba és rájöhet, hogy leghőbb pillanatnyi vágya "találkozni valakivel", mert barátságos típus, vagy épp "galériába vágyik menni", mert művészi hajlamai vannak. Egész újabb és újabb vágyak ébrednek benne, és én döntöm el, hogy segíteni szeretném-e az elérésükben, vagy valami másra kéne fókuszálnia. Szórakoztató dolog eljátszani ezzel a rendszerrel. Ha épp sok a dolgom, kiválaszthatok egy kisebb vágyat, amin dolgozhatunk egy kicsit, és ettől olyan érzésem van, hogy segítettem neki. Ha hosszas, maratoni játékra készülök, arra koncentrálok majd, hogy segítsek neki "mesterszakáccsá válni", ami ugyan időigényesebb feladat, de nagyobb megelégedéssel és jutalommal is jár.

Visszatekintve a The Sims 2-ben használt vágyak nyújtotta tapasztalatra, úgy találtuk, hogy az új vágyak, kívánságok határozottan más és jobb játékélményt biztosítanak. Most már szabadon támogathatod avagy hagyhatod figyelmen kívül simjeid vágyait, anélkül, hogy attól kéne tartanod, idegösszeomlást kapnak. Ehelyett a történetükre és a döntéseidre fókuszálhatsz: simed csak javaslatokat tesz majd menet közben. Ha megígéred, hogy segítesz simednek megházasodni, majd meggondolod magad és elveted ezt a vágyat, simed egy kicsit szomorú lesz ugyan (ki ne lenne az!?), de ezt leszámítva... csak rajtad áll a dolog. Minden.

Vágyak bármi, akármi kapcsán támadhatnak, simed jellemvonásaitól, munkájától, szakértelmétől, barátaitól, munkatársaitól, tartózkodási helyétől vagy az épp végzett tevékenységétől függően. Ez teszi igazán dinamikussá és érdekessé őket. A hosszú távú vágyak valami olyasmit biztosítanak számodra, amiért küzdhetsz és amire fókuszálhatsz: igazi célt neked és simednek! Azt hiszem, komoly örömötöket lelitek majd a vágyakban, amikkel egy-egy félénk, művészi, gonosz, őrült vagy zseni sim játszása közben találkoztok majd. Minden alkalommal más és más lesz az élmény!

Köszönöm, hogy elolvastátok, és további jó simsezést!
- Lyndsay

Sims 3 VIP cikk

Hahó! Itt JoAnna. A The Sims 3 játék egyik része, amelyen a csapatommal dolgozom, nem más, mint a város, amivel ti majd játszotok. Már készíteni is roppant szórakoztató! A város egy barátságos öbölben fekszik, ahol a parttól kezdve a part menti szirteken és hegyeken át a füves farmvidékig minden megtalálható. A területeket lefedő szomszédságoknak egytől-egyig megvan a saját egyedi stílusa, hangulata. Bizony, egyáltalán nem mindegy, hol él a simed: ha egy kisebb otthont választasz a városháza mögött, könnyebben hozzáfér majd a városközpont kínálta lehetőségekhez, ám környezete nem lesz olyan megkapó, mint amilyenek például a part menti, fenyőfák közt megbúvó telkek. Ha úgy döntesz, hogy simed a Nyár-hegyen kéne, hogy lakjon, lélegzetelállító kilátásban gyönyörködhet majd, arról nem is szólva, hogy érdekes és gazdag szomszédai lesznek, de elég pénzt kell majd keresnie az ottani építkezéshez, és bizony elég sok idejét elviszi majd a munkába járás.

A házak is igazodnak az őket lakó simekhez. Mrs. Ráncossy otthona például sztoikusnak mondható a maga modern, monokróm bútorzatával. A Brigády-házban a gyakorlatiasság nagyobb hangsúlyt kap, mint a stílus, mivel a szülők négy, különböző korú gyereket nevelnek. Persze, ha te egy adott házat szeretnél felhúzni egy adott telken, ahonnét a neked leginkább tetsző a kilátás, csak meg kell nyitnod a játékon belüli katalógust, melyben számos különféle házat találsz. Böngészd át a gyűjteményt, majd dobd be a kívánt otthont a városba! Ráadásul kedvedre alakíthatsz majd bármilyen helyszínt: kidíszítheted flamingókkal a kertet, de akár le is dózerolhatsz mindent, és kezdheted az alapoktól az építkezést - sőt, lecserélheted a családot is, ha nem lenne elég az, hogy a '70-es évek bútoraival teremtesz mindenütt retró-hangulatot a lakásban. Az én egyik kedvenc házam egy ultra-lepukkant "kezdő otthon", olyan dolgokkal felszerelve, mint például a hullámosított fémtető, az oda nem illő tapéta, a terepszínbe bújtatott nappalibútorok, a zebrás ágyneműhuzat - a betonudvart körülölelő lánckerítés pedig már csak hab a tortán.

A házakhoz hasonlóan a város lakosaira is nagy gondot fordítottunk tervezéskor. A simeknek saját háttértörténetük van, egyedi személyiségjegyeik, kapcsolatuk a város többi simjével, teljesen kitalált ruhatáruk, részletes arcuk, karrierjük, és így tovább - minden, ami ahhoz kell, hogy fejlődő, valóban eleven lakosok lehessenek. Egyesek öregek, mások fiatalok, megint mások várandósak vagy épp szerelmesek, de akadnak lusták is, feltörekvő csillagok, és természetesen ott vannak még mindazok, akik egyszerűen csak a helyüket keresik a világban.

Amikor úgy érzed, hogy eljött az ideje kimerészkedni a közvetlen környezetedet jelentő szomszédságból, a városközpont készen vár majd! Simjeid úszhatnak barátaikkal a fürdőházban - de akár szülinapi bulit is tarthatnak ott! Ha edzeni akarnak, és más sportos simekkel ismerkedni, az edzőterem rendszeres látogatóivá válhatnak. A művészeteket kedvelő simek ellátogathatnak a galériákba ihletet gyűjteni - te pedig, ha kedved tartja, lecserélheted a galériák képeit a simjeid által festett remekekre!

A nyüzsgő park - hála a kényelmes pecázóhelyeknek és az ideális piknikező-, grillező- és játéktérnek számító, nyílt zöldövezetnek - az egyik legnépszerűbb pihenőhely. Lehet, hogy csak én vagyok stréber, de én különösen szeretem a városi könyvtárat, ami alig pár lépésnyire áll a parktól. Hogy miért? Talán a fenséges könyvespolcok szegélyezte olvasótermek vagy a nagy központi lépcső, esetleg a nyugati szárnyban található, gyerekek számára kialakított játszóhelység miatt. De az is lehet, hogy az Elmélyült tanulás hangulatfokozó tehet róla, amit a simjeim kapnak, amikor ott, a könyvtárban készítik el a házi feladatukat.

Nos, remélhetőleg mindebből már sejthető, milyen jó kis helyeket találtok majd a The Sims 3 városában. Őszintén remélem, hogy örömötöket lelitek majd e város felfedezésében, és a csapatunkból mindenki kíváncsian várja, hogy láthassa, mihez kezdtek majd a lehetőségekkel. Köszönöm, hogy elolvastátok!

- JoAnna

Stílus létrehozása

Én Jenn vagyok, a The Sims 3 egyik producere. Szerintem mindig szórakoztató a játékosokkal a játékról beszélgetni. Ma mindent elmondok nektek az egyik kedvenc újdonságomról a The Sims 3-ból, ami nem más, mint a... "Stílus létrehozása"!

Megesett már veled, hogy elmentél vásárolni és találtál egy szinte minden szempontból tökéletes göncöt, amivel csak egy gond akadt - az, hogy a mintázata olyan volt, mintha festékbomba robbant volna a ruhagyárban? És olyan volt már, hogy egy szuper-kényelmes fotelben ücsörögve elvesztetted az időérzéked, mert szó szerint hipnotizált a bútor huzatának rikító mintázata?

Semmi gond! A The Sims 3-ban gyakorlatilag mindent egyedivé tehetsz, amit simed birtokol.

A The Sims 3-ban a "Sim létrehozása" szekció, az Építés mód és a Vásárlási mód egy rakás ruhát és tárgyat kínál majd. Lesz egy csomó előre gyártott, választható dizájn-opció, hogy gyorsan és menőn felöltöztethesd simedet, berendezhesd lakását és belevághass a játékba. De ha szeretnéd saját ízlésedet, stílusodat is bevinni a játékba, a "Stílus létrehozása" lehetővé teszi, hogy a ruháktól kezdve a bútorokon és falakon át szinte mindent egyedivé tégy, amivel simed interakcióra léphet.

A "Stílus létrehozása" részben több tucatnyi - textil, kő, festék, fém és egyéb - mintából választhatsz majd, és ezeket tetszésed szerint használhatod. Ha minden vágyad, hogy legyen egy simed, aki fém cipőt és fa nadrágot hordjon, rajta, vágj bele!

A dolog nem merül ki annyiban, hogy cserélgetheted a mintázatokat: fel is viheted őket a tárgyak különféle részeire, hogy igazán egyedi összhatást érj el. Csinálhatsz például pöttyös ajtót állatmintás kilincsgombbal vagy épp csíkos lefolyót skótkockás csapteleppel. Minden tárgynak lesz legalább egy, legfeljebb négy egyedivé tehető része, amin dolgozhatsz. Fogj például egy pólót, tedd skótkockássá a gallérját, csíkozd be az ujját és vigyél fel leopárdmintát mindenhová máshová, ha... igazán... hm.... eredeti megjelenésre vágysz. Oké, lehet, hogy van divatosabb megoldás is, de csak rajtad áll, hogy mit választasz.

Mi van, ha egyszerűen odáig vagy egy merész geometriai mintáért, de a színösszeállítással ki lehetne kergetni a világból? A "Stílus létrehozása" azt is lehetővé teszi, hogy a mintákon belül színeket határozz meg. Még meleg és hideg paletták is a rendelkezésedre állnak, hogy összehangolt színvilágú témát hozhass létre.

Ha befejezted az alkotást, elmentheted a dizájnodat későbbi használatra. És ha nagyon rákattantál az összehangolt sémákra, innét már könnyedén felviheted ugyanazt a mintát más tárgyakra is, hogy minden klappoljon. Simjednek lehet fekete-fehér csíkos zoknija, ami kiválóan illik fekete-fehér csíkos autójához, vagy épp skótkockás inge, ami tökéletesen passzol a pultjaihoz. Akár simed egész háztartását gyémántmintával díszítheted! ...de persze nem muszáj.

Hála a számtalan lehetőségnek akár minden nap új motívummal díszítheted házadat. Klasszikus, rusztikus vagy sikkes témát választasz majd? Vagy kedvedre kevered ezeket? Divatőrülteket csinálsz simjeidből, vagy merészen újító stílustörőket? Rajtad áll, hogy megalkosd stílusukat!

Alig várom, hogy láthassam, mire juttok!

Jenn

Sims 3 Karrierek

Hello Sims rajongók!

Amikor a munka jön szóba, sokszor hallhatjátok azt a tanácsot, hogy "Tedd, amit szeretsz és szeresd, amit teszel". Én, mint a Sims 3 egyik tervezője, nagyon szeretem a munkámat, mert közelről kísérhetem figyelemmel, ahogyan a Sims világa nő és fejlődik. Biztosíthatlak benneteket, hogy a Sims 3-ban a Simjeitek azt tehetik, amit szeretnének, és szeretni fogják, amit megtehetnek. A karrierek sokat fejlődtek és új, mélyebb játékélményt nyújtanak majd. Ma erről osztok meg információkat veletek.

Először is, sok régi karriert láthatunk majd viszont a Sims 2-ből, úgymint a Rendvédelem vagy a Sportoló karrier. Természetesen lesznek újak is. Az Újságírói karrier bevezetésével a Simeknek lehetősége lesz karizma pontok gyűjtésére azáltal, hogy kritikákat írnak Sunset Valley helyeiről és a paparazzik sztárjává válnak.

A Simek az újságon keresztül találhatnak maguknak állást, de jelentkezhetnek akár abban az épületben is, ahol a munkájukat szeretnék végezni. Ha Zenész akarsz lenni, ugorj be a színházba és jelentkezz, utána pedig akár maradhatsz a műsorra is.

Ha Te inkább az a típus vagy, aki szeret otthon lakni, eladni a saját készítésű festményeit, a saját termesztésű zöldségeit és gyümölcseit, és még szeretnél is belőle egy kis plusz pénzt - most megteheted. Csak ugorj be a helyi zöldségeshez vagy a gyógyfürdőbe és jelentkezz részmunkaidős állásra, mely olyan előnyökkel jár, mint kedvezőbb áron kapott hozzávalók és bónusz masszázsok.

A kedvencem az új karrier rendszerben az, hogy vannak igazán élvezhető tényezők, amik befolyásolják a teljesítményedet. Például az Üzletember karrier esetében sunyi módon is feljebb juthatunk a ranglétrán azáltal, hogy smúzolunk a főnökkel és a munkát kívül is ápoljuk a kapcsolatot vele. A Gyógyászati karrier esetében, ha elolvassuk a postaládánkba érkező orvosi szaklapokat és lépést tartunk a gyógyászat fejlődésével, az előrébb viheti Simünket is. Ha Politikai karrierbe vágunk, akkor szerezhetünk támogatókat a kampányainkhoz és kérhetünk adományt a helyi lakosoktól is.

Erről eszembe jut egy vicces történet: Tartottunk ma egy értekezletet, ahol Ben, a vezető fejlesztő egy demót adott nekünk, amiben Ő egy Simmel kipróbálta a Politikai karriert. Váratlanul felbukkant egy lehetőség, mely esélyt adott neki arra, hogy hozzáférjen a kampánypénzhez és lenyúljon belőle egy keveset magának. Ben Sime tett egy próbát, de elkapták közben és a városi tanács tagjai kitiltották. Sajnálatos. azonban ez hamar a helyi bűnszövetkezet fülébe jutott, és órákon belül egy jól jövedelmező pozíciót ajánlottak neki a Bűnöző karrierben! Ezek azok a váratlan pillanatok, amikor mindig is olyan szórakoztatóvá tették a Sims játékokat.

A Sims 3 másik izgalmas újítása az, hogy a karrierek szerteágaznak. Ha a Bűnöző karrierben helyezkedsz el, kaphatsz közben lehetőséget arra, hogy elmélyedj a Rablás ágban akkor A rablók királya lehetsz, de ha úgy döntesz, hogy a Gonoszság az, amit választasz inkább, Te lehetsz a világ uralkodója.

Ha eljutottál a karriered csúcsára, akkor azzal korán sincs vége - ha továbbra is törekedsz arra, hogy tökéletesen teljesítsd a kötelezettségeidet, akkor további fizetésemelésekkel söpörhetsz be extra Simoleonokat.

A Sims 3-ban haza is vihetsz egy kicsit a munkádból az új Lehetőségek rendszere által. Különböző lehetőségek bukkannak fel, miközben játszol, melyek esélyt adnak arra, hogy egy kis plusz munkát végezhess különböző juttatásokért cserébe, úgymint megnövelt teljesítőképesség, jobb kapcsolat a munkatársakkal, pénz, fizetésemelés, vagy különböző tárgyak, csak hogy néhány dolgot említsünk.

Ha te például a gonoszság csatlósa vagy, lehet, hogy egy Bűnöző lángelme megkér téged, hogy tegyél keresztbe valakinek az ő kedvéért. Az erkölcsi skála másik oldalán, ha orvosgyakornok vagy, lehetőséged lehet rá, hogy odaadományozd a hasnyálmirigyed egy részét valakinek - ezáltal ugyan lesz egy sebhelyed, de szerzel egy új barátot és a tetejébe még fizetésemelést is kapsz. Vagy esetleg a munkaadód felismeri, hogy a mostani munkád mellett Te egy feltörekvő művész vagy és felajánlja, hogy a jobb festményeid közül vigyél be egyet és tedd ki az épületben.

Ezen kívül több módja van annak, hogy olyan lehetőségeket is kapj, amik nem a munkáddal függenek össze. Ha egy jártasság fejlesztésén dolgozol éppen, lehet, hogy egy másik Sim hívni fog és a segítségedet kéri, de ez egy másik történet egy másik napra. Most itt az idő, hogy visszamenjek, és azt csináljam, amit szeretek. Reméljük mindannyian szeretni fogjátok, amit csinálunk!

-- Ray Mazza

Fordította: Mazsola, Galaxya

The Sims 3 játék közösségi oldala

Helló mindenki! Én Adam vagyok, a The Sims internetes csoportjának egyik producere. Éppen a The Sims 3 játék közösségi weboldalának fejlesztésén szorgoskodunk. Úgy intézzük, hogy az új honlapon is biztosan megtaláljátok a TheSims2.com összes népszerű szekcióját - persze jó néhány olyan újítással, melyek még szórakoztatóbbá és könnyebben kezelhetővé teszik a TheSims3.com oldalt. Fejlesztünk továbbá néhány olyan újdonságot is, melyek még több kreativitást adnak a kezetekbe, illetve amelyek lehetővé teszik, hogy egyedi alkotásaitokat megoszthassátok a barátaitokkal. Ma azokról az új dolgokról fogok mesélni kicsit, amiket a honlap indításával egyidőben tervezünk bevezetni.

Először is: nagyon izgatottak vagyunk az új Exchange kapcsán. Azon dolgozunk, hogy böngészve és keresve sokkal könnyebben és gyorsabban rátaláljatok arra, amire szeretnétek. A cél érdekében használhattok majd kulcsszavakat és szűrőket is - a haladó, továbbfejlesztett keresőfunkció pedig őrületes teljesítményre képes! Lehetővé tesszük az is, hogy a találatokat és a kategorikus listákat dátum, letöltések száma, illetve ajánlások száma szerinti sorrendbe rendezzétek. Bizony - a közösség tagjai egy felfelé mutató hüvelykujjra kattintva társaik figyelmébe ajánlhatják majd azokat az elemeket, amelyeket csak kedvük tartja! Lefelé mutató hüvelyk viszont nincs - az értékelési rendszer kizárólagosan pozitív!

Másodszor: A játék indítópaneljén belül is sokat javítunk a közösségi élményen. Minden egyes alkalommal, amikor elindítod a játékot, megnézhetsz egy új indító weboldalt. Ezen nem csupán a legfrissebb híreket találod majd meg: átböngészheted rajta, sőt, le is töltheted róla a közösség tagjai által létrehozott és az Exchange adatbázisába feltöltött, kiemelt játékelemeket. Itt értesülhetsz továbbá a különféle szórakoztató közösségi eseményekről és a promóciókról is. Módodban áll majd egyenesen az indítóból is a kedvenc területeidre lépni a weboldalon.

Aztán még: Alig várjuk már, hogy elkezdjétek létrehozni a filmjeiteket a honlapon az új Videomontázs eszközünkkel! Feltölthetitek majd a weboldalra saját, a játékban rögzített videoklipjeiteket és pillanatképeiteket, és menő, simjeitekről szóló filmek forgatására használhatjátok őket! Készítsetek zenei videókat, komédiákat, drámákat - amit csak akartok! Saját anyagaitokon túl mi is biztosítunk számotokra egy egész könyvtárnyi videoklipet és képet, amiket szintén használhattok, illetve a rendelkezésetekre áll majd egy több száz számot tartalmazó zenei könyvtár is! A Videomontázs eszközben számos áttűnés és effekt közül választhatjátok ki a legmegfelelőbbeket klipjeitekhez, és persze feliratozhatjátok is a filmjeiteket, ha narrációt és párbeszédet szeretnétek alkalmazni. Lesz egy Történet eszközünk is, mellyel létrehozhatjátok saját történeteiteket is a feltöltött és a közös pillanatképekből.

Végezetül megemlítendő még, hogy mostantól minden eddiginél könnyebben megoszthatjátok majd alkotásaitokat a barátaitokkal. Igazán lazán kezelhető eszközöket adunk majd nektek, melyekkel bármit megoszthattok, amit készítetek - simeket, házakat, filmeket és történeteket -, akár e-mailben, akár más weboldalakon, mint amilyen például a Facebook és a MySpace, akár blogokba vagy rajongói oldalakba ágyazva.

Ez persze csak néhány a közösségi weboldal sok-sok olyan újdonságából, melyek még gazdagabbá teszik majd a játékélményt a neten. Az következő év elején visszatérek majd, hogy megosszak veletek némi infót azokról a klassz közösségi funkciókról is, melyeket a weboldal indítása után tervezünk bevezetni. Nagyon várjuk már, hogy elindíthassuk ezt a weboldalt és létrehozhassunk egy hatalmas, szórakoztató és kreatív közösséget. Üdv!

-  Adam

A Sims 3 kreatív hangzásáért Steve Jablonsky felel

A The Sims termékcsalád új nemzedékét bevezető, a márka következő zászlóshajójának szánt The SimsT 3 PC játék főcímzenéjét a díjnyertes komponista, Steve Jablonsky szerzi. A The Transformers filmzenéjéért BMI Film Music Awarddal elismert Jablonsky számos sikeres film, tévésorozat és videojáték muzsikájával bizonyította tehetségét. Most arra összpontosít, hogy a The Sims 3 nyitott, szabadon bejárható világát hamisítatlan nagyzenekari hangzással gazdagítsa.

- Nagy reményeket fűzünk a The Sims 3 hangzásának megújulásához. Ezen a módon is nyomatékosítani szeretnénk a nyílt, szabadon bejárható környezet játékmenetre gyakorolt hatásait. Kulcsfontosságú újításról beszélünk, melyhez foghatót korábbi termékünk nem tartalmazott; e tényező jelentőségét Steve zenéje méltóképp hangsúlyozza - véli Ben Bell, a The Sims 3 ügyvezető producere.

Jablonsky nem csak a főcímet szállítja; muzsikája a játék fontosabb pontjain is felcsendül majd. Simjeink létrehozása során például, hogy az arcvonások, frizura és az öltözék megválasztásának kellő kreatív nyomatékot adjon. Az Építés és Vásárlás módok is külön témát kapnak - ezek teszik lehetővé a simek álomotthonának és -környezetének megteremtését. A The Sims 3, a sorozat történetében először, számos különböző területet - strand, edzőterem, bisztró, barátok otthona - tesz elérhetővé. E változatosságot tükrözi a hanganyag is: a strandon hullámmoraj és sirályrikoltozás fogad, a muzsika pedig könnyed fuvallatokkal érzékelteti az óceán közelségét. Az edzőterem látogatóit hasonlóképp jellemző hangzás - egyebek közt techno-diszkó lüktetés - várja.

A The Sims 3 szinte valamennyi összetevője, így hanganyaga is, sokoldalúan testre szabható. Meghatározhatod még azt is, milyen környezeti zajokat szeretnél hallani a játék során. A hifirendszer segítségével számos zenei stílus közül választhatsz, de betöltheted akár saját számaidat is. S ha ez még nem lenne elég, mostantól te szabod meg, milyen hangon beszéljen simed. Válassz a beépített hangminták közül, módosíts rajtuk kedvedre, s hozd létre a magad egyéni tónusban beszélő simjeit!

- A feladat nem csak azért izgalmas, mert a The Sims 3 hatalmas projekt, hanem azért is, mert a játék zenéje alapjaiban határozza meg a felhasználói élményt - mondta Jablonsky. - A várakozásoknak megfelelni komoly kihívás volna akkor is, ha nem minden idők legnagyobb példányszámban értékesített PC játékának folytatásáról lenne szó. Nagy megtiszteltetés ez számomra, és külön örömet jelent, hogy a munkálatok során a The Sims 3 csapat megannyi tehetséges tagjával működhetek együtt.

Jablonsky akkor került kapcsolatba a zenével, mikor tizenkettedik születésnapjára nagyapjától egy klarinétot kapott. A muzsika hamar a szenvedélyévé vált; tizenévesen több zenekarban is játszott, a kaliforniai Berkeley egyetemén pedig zenetudományból diplomázott. Korán érdeklődni kezdett a filmzenék iránt is; különösen mély hatást gyakorolt rá Ennio Morricone és Hans Zimmer munkássága. Az évek során olyan filmes, televíziós és játékipari projektekben működött közre, mint a Transformers (2007), a Sziget (2005), a Született feleségek (2004-2007) illetve a Command and ConquerT 3: Kane's Wrath (2008).

- Izgalommal tekintünk a The Sims 3 újításainak fogadtatása elé, és boldogok vagyunk, hogy az év legjobban várt játékának zenei anyagát egy olyan formátumú művész és szakember készíti, amilyen Steve - mondotta Steve Schnur, az EA zenei ágazatának globális vezetője. - Játékaink aláfestő zenéjével szemben ugyanolyan szigorú minőségi követelményeket támasztunk, mint a nagy filmstúdiók. Steve Jablonsky kimagasló tehetségével számos kasszasikerhez járult hozzá, emellett képes átlátni és kihasználni a videojáték műfajban rejlő interaktív lehetőségeket.   Büszkék vagyunk rá, hogy szerteágazó tapasztalatait most a The Sims drámai, felemelő és szórakoztató világa érdekében kamatoztatja.

A mesélők

Hogy vagytok, Sims-rajongók? A játékaink fejlesztése közben folyamatosan próbáljuk egyensúlyban tartani a terveinket a The Sims sorozattal játszó különféle csoportok igényei között. E csoportok közt olyanokat találunk, mint az "építők", akik hihetetlen otthonokat építenek, a "játékosok", akik a karrierek csúcsára törnek, vagy épp próbálnak mindenkivel összebarátkozni, illetve ott vannak még a személyes kedvenceim is - a "mesélők."  

Írtunk már a személyiségjegyekről, a városról, az egyedi simek létrehozásáról - és mindezek csupán eszközök, melyek meghozzák a mesélő típusba tartozó játékos étvágyát. Átfussunk gyorsan az egyik történetemen, hogy bebizonyíthassam, nem csak hasraütéssel találom ki ezt az egészet? 

Én szinte mindig saját magamra alapozva alkotok karaktert, igaz, kötetlenül - talán azért, mert így együtt tudok érezni vele, vagy azért, mert lenyűgöz az, hogy megnézhetem, mennyire más is lehetne az életem. Grant Duders egy tipikus munkamániás, egyben a természet bolondja, aki ráadásul tehetséges kertész és igazi könyvmoly.  

Miért pont ezek a személyiségjegyei? Kezdjük ott, hogy Grant komolyan mindent beleadva hajt, hogy kijöjjön a pénzéből, miközben próbál profi íróként megélni. Az írás azonban nehéz dolog, az írói blokk gyakran lecsap, ezért Grant sokszor tölti kertészkedéssel az idejét a szabadban, a napon - mert az csodás stresszoldó! 

Minden írónak szüksége van egy múzsára, és Grant sem kivétel. A város tele van vonzó hajadonokkal, és kevés jobb hely akad az elvegyülésre és az ismerkedésre, mint az edzőterem! A terv tökéletes - a simek itt formában vannak, lazák, nyitottak, és pont "ott járnak", ahol Grant is!  

Sajnos a beszélgetések általában nem alakulnak túl jól az elbűvölő bemutatkozást követően. Grant gyakran beszél a munkáról (ásítás), túlságosan sokat vár attól, hogy feltörekvő író (mert ugyan ki nem az?), ráadásul nem kevésszer büdös (az edzéstől, ugye.) 

Egyedülállónak lenni nehéz! 

Szerencsére Grant optimista. Meggyőződése, hogy valahol a városban ott vár rá a nagy Ő! Továbbá a szingliségnek megvannak a maga előnyei. A randizáson megspórolt időben Grant a tereprendezésnek szentelheti az energiáját, valamint a lakberendezésnek, hogy amikor meglesz majd a barátnője, egy jó kis állással és barátokkal együtt, persze, akkor tarthasson egy szuper bulit.  

Hirtelen játékossá kell válnom ahhoz, hogy Grant Dudersnek elég pénze legyen a lakás berendezéséhez. Aztán építővé kell válnom ahhoz, hogy Duders otthona és kertje is fantasztikusan nézhessen ki. Ha minden a helyére került, visszatérek a kiindulási pontra - a történetem, akarom mondani az ő történetének kibontásához, méghozzá pont úgy, ahogy kedvem tartja.

Azt szeretnénk, ha minden játékos szeretné a simjeit, ha kötődne hozzájuk és ezért jól gondoskodna róluk, és - ami a legfontosabb - ha elégedettséget érezne, amikor (gyakorta bolondos) simjének sikerül elérnie, amit a fejébe (és a szívébe) vett. Alig várom már, hogy pár röpke hónap múlva a ti történeteiteket olvasgathassam! 

Kösz, hogy elolvastátok az enyémet!
Grant
(Az igazi.)